Nabídka zpracování účetní, mzdové a daňové agendy.
Jakou pomoc při změně můžete očekávat? V případě, že nemáte dokumenty a účetní závěrku, zajistím převzetí dokumentace a účetnictví od původní účetní firmy. V případě špatného, neúplného či chybného vedení účetnictví je možné provést rekonstrukci a zajistit nové podání na úřady státní správy. Bude postačovat pouze předat kontakt původní účetní firmy a domluvit společně základní podmínky spolupráce. Vše ostatní již bude na mě.
Nenastává pro vás nepříjemná situace ve smyslu neporozumění požadavků nové účetní firmy a shánění k tomu patřičných dokumentů. Vše si zajistím sama, samozřejmě za předpokladu komunikace ze strany původního zpracovatele.
A jaké služby můžete očekávat? Mnoho firem pro své fungování nevyužívá možnosti, které jim dnešní doba poskytuje a tím se stává na trhu hůře konkurence schopná. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila po dlouhodobých zkušenostech v ekonomické oblasti (vedení účetnictví, daní a personalistiky) na analýzu vnitřního i vnějšího chodu firmy a pod nabídkou služeb najdete i odpovídající možné řešení a pomocníky pro Vaši firmu.
Krátký přehled některých možností: internetové obchody, profesionální vedení mzdové a personální agendy, manažerský informační systém, daňová kancelář, mobilní řešení a přímé propojení s pokladními systémy pro malo- i velkoobchody … a to vše je možné zajistit propojením jednoho systému.
Nabízené služby
Daňová evidence – Evidence pro fyzické osoby, dříve jednoduché účetnictví
Podvojné účetnictví – Evidence pro právnické osoby, ale i pro fyzické
Zpracování daní – přehled daní, které souvisejí s Vaším podnikáním
Ekonomický a informační systém – tyto možnosti jsou společné jak pro zpracování daňové evidence tak i pro vedení podvojného účetnictví
Mzdová a personální agenda – vzhledem k náročnosti jakou tato agenda je, jsem připravila informace samostatně
K úplnosti samotného zpracování nabízených služeb patří komunikace s úřady státní správy (finanční úřad, celní úřad, úřad práce, zdravotní a sociální pojišťovny …). Pomoc při kontrole je samozřejmostí. Ke komunikaci s úřady dnes z 90 % postačí od Vás plná moc k elektronické komunikaci, případně přístup do datové schránky. V případě nutné osobní návštěvy k vyřízení úkonů spojených se zpracováním Vaší firmy, připravíme plnou moc k vyřízení. Samozřejmě pokud nebudete chtít poskytnou plnou moc, zašlu Vám emailem nebo osobně předám všechny dokumenty k podání na úřady státní správy a v případě osobní návštěvy na úřadech můžeme vše vyřídit společně.